Werving en selectiebureau Den Haag

Werving en selectie in Den Haag

Wil je stressvrij kunnen ondernemen? Dan is het van belang om je HR-afdeling goed op orde te hebben. Dit is namelijk de brug tussen de directie en het personeel. Deze afdeling op orde houden, is dan ook van het grootste belang. Daarom is het verstandig om deze afdeling bij groei, ziekte of een zwangerschap (tijdelijk) te versterken. Het arbeidsintensieve proces van het vinden van de juiste kandidaat, kun je overlaten aan werving en selectiebureau Panthion. Wij beschikken over grote kennis van de arbeidsmarkt in Den Haag en een rijk netwerk met kandidaten. Onze ervaren adviseurs doen al het specialistische uitzoekwerk, waardoor je verzekerd bent van een kandidaat die goed met je organisatie matcht.

Wij leveren altijd maatwerk

De ideale kandidaat is niet alleen een specialist in zijn/haar vakgebied, maar past ook als mens goed bij de organisatie. Dit is de reden dat ons werving en selectiebureau altijd maatwerk biedt. We zorgen dan ook voor een grondige screening, waarbij we verder kijken dan alleen het CV en de functiebeschrijving. Door ook aandacht te besteden wat er niet in staat, kunnen we nog beter selecteren. Zo vindt ons werving en selectiebureau de perfecte kandidaat in ons netwerk om jouw organisatie in Den Haag te versterken.

Zo gaan we te werk bij de werving en selectie

Is dit je eerste kennismaking met ons werving en selectiebureau? Dan nemen we in het kennismakingsgesprek eerst de tijd om elkaar en je organisatie beter te leren kennen. Hierna verkennen we voor welke HR werkzaamheden je organisatie versterking kan gebruiken, en stellen we een gedetailleerd functieprofiel en een vacaturetekst op. Vervolgens gaan wij hier in ons netwerk mee op zoek naar geschikte kandidaten. In de volgende stap nodigen we kansrijke kandidaten uit op ons werving en selectiebureau in Den Haag. Hier bespreken we de ervaring en verwachtingen van de kandidaten en natuurlijk de opdracht. Als er sprake is van een optimale match, stellen we maximaal drie kandidaten aan je voor. Het tijdsbestek dat dit proces bij ons werving en selectiebureau in beslag neemt bedraagt, gerekend vanaf de eerste aanvraag, één tot drie maanden.

Altijd helder en transparant

Ons werving en selectiebureau is bedreven in het vinden van de juiste professionals voor HR-, Finance- en administratieve functies. Dit doen we altijd op basis van exclusiviteit en een vooraf vastgesteld tarief voor het hele traject. Bij ons geen ondoorzichtige tarieven met percentages over het jaarinkomen maar een duidelijk kostenplaatje. Wij werken altijd helder en transparant.

Werving en selectiebureau Den Haag inschakelen

Zoek je (tijdelijke) uitbreiding op HR gebied? Ons werving en selectiebureau helpt je bij het vinden van de juiste kandidaat. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of een afspraak.

Toegevoegde waarde

Door onze ondersteuning bespaart u tijd en dus geld. Uren die u anders nodig zou hebben om u de constant veranderende wet- en regelgeving eigen te maken. Daarnaast zijn de risico’s als het gaat om bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten niet altijd eenvoudig te overzien en kunnen zo onbedoeld een dure aangelegenheid worden. Wij nemen graag deze taken uit handen en zorgen er zo voor dat u meer tijd overhoudt om te doen wat u eigenlijk moet doen: ondernemen. Daarnaast werken wij samen met een arbeidsjurist voor de additionele ondersteuning.

Waarom Panthion?

Jackling Engineering
Jackling Engineering
Lees verder
"Wij hebben Panthion gevraagd om een functie in te vullen als tijdelijke onderbouwing van ons team. Panthion heeft ons binnen drie werkdagen enthousiaste interim professionals voorgesteld. Uiteindelijk kon de door ons gekozen professional binnen twee weken starten. Top ondersteuning!"
John van Lent
Lees verder
"Wij hadden als organisatie behoefte aan invulling van een interim HR functie. Panthion heeft ons binnen vier werkdagen een aantal topkandidaten aangedragen. Uiteindelijk kon onze nr1 binnen een week beginnen. Tijd, aandacht en kwaliteit. Ik kan Panthion zeker aanraden als partner voor HR interim search. "

Duurzame relatie

Panthion streeft naar een duurzame relatie met haar opdrachtgevers. Hierdoor leren wij uw bedrijf goed kennen, groeien we als het ware mee met uw onderneming en zijn wij een constante factor in uw bedrijfsvoering. Hoe beter wij u en uw bedrijf kennen, des te beter wij u kunnen adviseren en ondersteunen. Wij helpen u graag bij uw personeelsbeleid, zodat problemen voorkomen in plaats van opgelost kunnen worden.

Logo JackLing

Reviews

“Ik heb een outplacement traject via Panthion doorlopen. Dit was soms best lastig en confronterend. Het traject was intensief, maar heeft mij veel nieuwe inzichten opgeleverd en niet te vergeten: een nieuwe baan!”
Ronald Molenbeek
“Al jaren werk ik met veel plezier samen met Panthion/ViaMensa. Outplacement en 2e spoor trajecten voor de Veiligheidsregio Rotterdam worden kwalitatief en met goed resultaat uitgevoerd. Daarnaast kan ik altijd sparren met Rik in het zoeken naar maatwerkoplossingen voor onze medewerkers wat ik waardevol vind. Eerlijk, betrouwbaar en professioneel, de manier van werken die ik mag verwachten en ook krijg!”
Logo
Veiligheidsregion Rotterdam Rijnmond
Gino Valente
“Het outplacementtraject bij Panthion is mij goed bevallen. De praktische en doelgerichte aanpak heeft mij goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes bij het zoeken naar een nieuwe baan en mij goed voorbereid op mijn sollicitaties. Uiteindelijk leidde dit snel tot een nieuwe baan. Uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf doen, maar Panthion helpt je goed op weg, en zorgt ervoor dat je op een andere manier gaat nadenken over wat belangrijk is voor jou en je loopbaan.”
Mandy Veenstra
“Over de leiderschapstraining van Panthion: Het was een fijne dag met een prettige groep. De training heeft mij inzichten en concrete handvatten gegeven. Dank voor het organiseren van deze training en de nazorg momenten. Al met al ontzettend leerzaam. Mooi om te ervaren hoe de trainer een omgeving kan creëren waarin je je veilig genoeg voelt om persoonlijke / niet alledaagse zaken met de groep te delen. Het was een inspirerende reis. ”
BMW Services
Ijsbrandt van de Waal
“De coach die mij via Panthion was aangeboden, was een zeer geduldige en professionele coach. Ik heb het loopbaantraject dan ook met veel plezier en nieuwe inzichten doorlopen. Mijn coach was erg behulpzaam, vindingrijk, zeer positief ingesteld. Dit heeft zeer zeker bijgedragen aan het traject. Een echt mensen mens met goede kennis van zaken!”
Lydia Graafsma
“Ik ben begonnen aan een traject bij Panthion omdat ik bij mijn oude werkgever niet op mijn plek zat. Ik wist niet goed wat ik wilde in een volgende baan, dat maakt zoeken naar werk best lastig. Om deze reden zijn we begonnen met kijken wat ik nou eigenlijk wilde. De loopbaanadviseur van Panthion heeft me daar heel goed mee geholpen. Samen hebben we gekeken naar wat ik kan en wat ik wil. Daarna heeft mijn coach mij geholpen om mijn cv helemaal op orde te krijgen en om sollicitatiebrieven te schrijven. Toen ik een sollicitatiegesprek had, heeft zij mij heel goed geholpen om me daarop voor te bereiden. Het resultaat is dat ik bij mijn eerste sollicitatie een baan kreeg aangeboden die precies is wat ik zoek! Dankzij Panthion heb ik dus in zeer korte tijd de perfecte plek gevonden.”
Tess van Vliet

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking!

Panthion

Reageert binnen een uur

Panthion
Hoi,
Waar kan ik je mee helpen?